მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით: გავეცანი და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს შესაძლებლობას მისცემს დაგეგმილი სამუშაო სტრუქტუირებულად შეასრულოს. გავეცანით და შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაოს პროცესის შეფასებაში. ასევე შესწორება შევიტანეთ შეფასების დროის ჩარჩოში, აღვწერეთ შეფასების მეთოდები. პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკით კოლეგებს შევუფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და მივეცით განმავითარებელი კომენტარი.
No comments:
Post a Comment