მეოთხე დღე.
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით: გავეცანით შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს. შევქმენით პროექტის გეგმის დროში გაწერილი შეფასების გეგმა, რომელიც მორგებულია ჩემი პროექტის აქტივობებზე. შევქმენით მოსწავლის საჭიროებებზე მორგებული შეფასების ინსტრუმენტი. ჩვენი პროექტის აუდიტოიისათვის გასაცნობად გავაკეთეთ პრეზენტაცია პოვერპოინტში.
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით: გავეცანით შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს. შევქმენით პროექტის გეგმის დროში გაწერილი შეფასების გეგმა, რომელიც მორგებულია ჩემი პროექტის აქტივობებზე. შევქმენით მოსწავლის საჭიროებებზე მორგებული შეფასების ინსტრუმენტი. ჩვენი პროექტის აუდიტოიისათვის გასაცნობად გავაკეთეთ პრეზენტაცია პოვერპოინტში.
ზოგადი შეკითხვები აზროვნების წამახალისებელია, რომელიც რამოდენიმე თემას აერთიანებს.
ReplyDeleteთემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა, ის მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს და მოსწავლეებისგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას, რათა თემის შემეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ.
შინაარსობრივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რაც ხელს უწყობს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას. მათ ვიწრო და განსაზღვრული პასუხები აქვთ.
პროექტის მიზნები საგნობრივი სტანდარტებიდან გამომდინარეობს და ნათლად გაქვს ახსნილი, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები.